Retourneren en Klachten
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren.
De retourkosten zijn ten allen tijde voor eigen rekening. De kosten hiervan hangen af van het gewicht van je pakketje en van welk verzendbedrijf je gebruik maakt.
Muusje is niet aansprakelijk voor het eventueel zoekraken van je teruggestuurde retourpakketje. Je kunt er wel voor kiezen om het pakket aangetekend of met track and trace code te retourneren.
Stappenplan retourneren:
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Mocht je een artikel willen retourneren, kan dit binnen 14 dagen aangemeld worden bij info@muusje.nl
- Na aanmelding heeft u 14 dagen de tijd om het daadwerkelijk te retourneren.
2. Vul het retour/herroepingsformulier in en voeg deze bij je retourzending. Dit formulier vindt u bij de bestelling in de verpakking. Wanneer deze kwijt is of toch ontbreekt kunt u altijd naar info@muusje.nl mailen om deze digitaal te ontvangen.
3. Verpak de producten die je wil retourneren goed en stevig in. Dit kan in de originele verzendverpakking maar mag ook in een andere doos.
4. Schrijf het onderstaande adres op de verpakking:
Muusje
Roosendaalseweg 206
3882 MP Putten
5. Frankeer je pakket en breng het naar een Post-NL service punt/brievenbus. De kosten voor je retourzending zijn voor eigen rekening.
6. Zodra je retour door mij is ontvangen en voldoet aan de genoemde voorwaarden, stort ik het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug op je opgegeven bankrekeningnummer.
* Het retoursturen van een product is voor risico van de koper.
Garantie & klachten
Kwaliteit van de producten vind ik erg belangrijk. Daarom behandel ik alle producten
met veel liefde, verpak ik ze goed en doe ik mijn best om ze onbeschadigd bij je aan te leveren.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@muusje.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Verkeerd artikel ontvangen?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er een fout wordt gemaakt en je een verkeerd artikel ontvangt. Controleer daarom altijd je bestelling. Indien je onverhoopt een verkeerd artikel hebt ontvangen, kunt je dit altijd binnen 14 dagen naar mij retour sturen volgens bovenstaand stappenplan. De verzendkosten hiervoor worden uiteraard vergoedt.